Så var även denna julen över

Julhelgen har då verkligen varit till belåtenhet. Höjdpunkten var väl när jag öppnade två läckra tavlor som jag har önskat mig. Beatles och Marilyn i svart-vit med svart ram runt. Sen blev jag mycket glad när jag öppnade den blå lavalampan som jag fått för mig att jag tvunget skulle ha! Säkra kort som presentkort och pengar uppskattas också alltid. Hoppas ni fick allt ni önskade er.

Kusin Elvira vaknade tjugo över fem på julaftonsmorgon. Efter sex år har hon i alla fall lärt sig att ingen väcker mig innan klockan i alla fall hunnit bli minst 8. Allt det där vanliga sen. Kalle Anka, jultomte, julbord och julsånger. Lovely Christmas. Men visst känns det lite skönt att det är över nu?

Nu ska jag baka en kladdkaka på beställning av Emmy och Eric och ikväll blir det bahnhof med lite tjejkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0