Bored

Varenda morgon när jag vaknar så tänker jag "åh, va skönt om jag fick stanna hemma idag och bara sova." Men när jag väl gör det så är det inte roligt så värst länge. Nu har jag sovit, ätit frukost och tittat på one tree hill. Och nu är jag riktigt jävla uttråkad. Men nu har jag laddat hem några gossip girl avsnitt och innan dom är klara ska jag gå in på gallerix hemsida och kolla lite tavlor som jag ska önska mig i julklapp. Herregud. Idag är det 1 månad och 4 dagar till julafton. Förstår ni hur snabbt det kommer gå? Äh. Time for coffee.

Kommentarer
Postat av: Sofie

FÖRLÅT LINA! Jag uppdaterar förmodligen imorgon när jag kommit till Nässjö :) hihi

2008-11-20 @ 16:25:54
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0