But that was when I ruled the world

Min dag började kasst, men har nu på slutet blivit riktigt bra! En massa jävla lektioner har jag haft. Först gympa där vi fick prova gymmet, men det var verkligen ingenting för min svaga kropp. Haha. Sen var det matte, svenska och teater. Teatern var lika kul som alltid! Om inte ovanligt kul?

Efter skolan tränade jag body step med Linnea med flera. Mycket roligt, men fy fan va jobbigt! Men jag ska nog fortsätta, annars kommer dom väl bli besvikna.

Nu ska jag kolla några avsnitt grey's innan jag somnar. By the way, ingen skola för min del imorgon. Yeeeeeees.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Woho, många avsnitt kvar:P?

2008-11-06 @ 21:44:57
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej gumman, jag såg din kommentar. Väldigt djupt och ärligt sagt, det tackar jag för. Tror jag kna ha användning för det, känner verkligen hur mycket jag vill skriva! Du är helt underbar Lina <3

2008-11-06 @ 21:47:09
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0