Emotionally unstable

Jag tycker inte om söndagar. Lördagar är mycket bättre. Då vet man att skolan inte väntar dagen efter. I detta fall gör den tyvärr det. Turligt nog så går veckorna fruktasvärt snabbt. Snart är det helg igen och snart är det jullov. Jag längtar.

Igårkväll åkte jag hem till Lundgrens hus och kollade på Step brothers med Johanna, Hampus och Ante. Mycket sjuk och mycket kul. Min söndag har bestått av idol-repris. Johan gjorde poison så fruktansvärt bra! Sen har jag också suttit rätt mycket frmaför datorn. Den är nämligen fylld med pinsamt mycket skräp. Så idag har jag varit duktig och raderat 1157 bilder och låtar, och jag är inte klar än! Om en timme ska jag cykla bort till simhallen och träna body step och sen var denna söndag över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0