Girlsnight in

Igårkväll var superkul! Angelica, Sofia, Linnea, Johanna och Ellinore kom hit för att äta pastasallad. Alla var fruktansvärt mätta och Linnea lärde mig lite ackord. När klockan började bli mycket tyckte jag det var lika bra att dom sov över. Tyvärr var Angelica och Sofia tvugna att åka hem. Lite för sent så insåg jag att vi inte hade så många madrasser och kuddar. På något sätt fick vi ihop det dock. Ellinore och jag låg på golvet och Linnea och Johanna på en varsin soffa. Jag somnade vid sex-tiden tack vare att vi kom på oändligt många bra rim. Det började med djur i hatt, get i fez, duva i luva och sen fortsatte vi i flera timmar. När vi blev riktigt trötta lät rimmen snarare så här "jag åker buss till skolan". Självklart var det den mycket intelligenta Linnea som kom på den. Och på tal om intelligent, så kollade jag min IQ idag. 110!!!!! Det ni. Imorse råkade jag dessutom göra ett stort hål i köksgolvet. Men med hjälp av min höga IQ så kom jag på att jag kunde bara lägga en tidning över så skulle ingen se det. Det funkade... tills pappa plockade upp tidningen. Damn.

Denna kvällen är lika med allmänt lam.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för igår min sköna höna!

haha, du är fan sjuk, men jag gillar de!

2008-11-22 @ 23:23:47
Postat av: Ellinore

Tack för en underbar kul kväll/natt!

Är grymt glad för våran kontakt, kompis :D

Vill ha repris snart! <3

Ses på fredag, fest som faaaaan!

2008-11-25 @ 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0