It all comes down to who's by your side

Idag hade jag sovmorgon till klockan tolv. Åh, ja. Jag känner er avundsjuka. Endast tre lektioner också. Teatern på eftermiddagen var lika bra som alltid. Jag tycker så fruktansvärt mycket om både lektionerna och läraren Thomas. Han är så himla inspirerande, speciellt idag. I alla fall så tog jag, Johanna, Linnea och Alicia bussen hem. Den var full som vanligt så vi fick stå. När en gubbe skulle gå av i lilla tjärby så säger han "det var väl jävlar i det va munnarna går på er. Om ni pratar lika bra på lektionerna så måste ni ha väldigt bra betyg. Man får ju skavsår i öronen av er." Då lovade jag mig själv att jag aldrig ska bli en sån sur gammal tant. Om ungdomar pratar högt på bussen och skrattar så ska jag vara glad för deras skull att dom har ett så roligt liv. Jag ska också tänka tillbaka på allt kul jag har haft som ung. Inte skälla på dom. Skandal.

Efter skolan tränade jag body step men fick jävligt mycket håll, för smart som jag är käkade jag innan. När jag kom hem duschade jag och pratade med Sofia i telefon, vilket var mycket trevligt. Vi ska nog också träffas imorgon med Linnea. Men först på dagen ska jag fika med Angelica och på lördag är jag ensam hemma så Johanna kommer hit.
Jag är så glad att jag har mina tjejkompisar, <3 vad skulle jag gjort utan dom?

Kommentarer
Postat av: Angelica

och vet du vad? jag är jävligt glad att jag har dig<3

2008-11-14 @ 10:57:25
Postat av: Johanna

You're the best!

:)<3

2008-11-14 @ 11:18:40
URL: http://stellaposh.blogg.se/
Postat av: klara

ah håller med dig. thomas är en av de bästa och klokaste människorna jag någonsin träffat :)

2008-11-14 @ 13:16:22
URL: http://kklaris.blogg.se/
Postat av: E

Är du ensam hemma på lördag ? På dagen ? Vart ska mor o far ? <3

2008-11-14 @ 15:13:04
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0