It's okay to cry during sad movies

Jag kommer ihåg att jag vaknade vid fyra i natt och gick ner på nedervåningen. Men sen är det liksom stopp. Jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde. Det är läskigt. Haha, any way. Johanna var här ikväll och höll mig sällskap. Vi skulle laga mat och ha oss, men var varken påhittiga eller hungriga så det fick bli lite pasta, som Johanna dessutom sa var äcklig! Sen kom vi på att vi ville kolla film, men inte hade vi varit smarta nog att hyra någon så vi fick ta någon jag hade hemma. Synd bara att jag endast har gamla tråkiga filmer. Förutom Helens små underverk, mean girls och lejonkungen som aldrig blir dåliga. Så vi kollade på Helens små underverk med en massa täcken och kuddar.

Johanna är bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hade ni velat hade ni kunnat komma över och sällskapa oss :)

2008-11-16 @ 12:57:44
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0