Life is what you make it

Jag har kommit riktigt långt på mitt projekt faktiskt. Texten, check! Foto, check! Bara redigering och graf kvar! Skönt som tusan. Tokigt nog verkar jag vara den enda som tycker journalistik är kul, alla tycker det är skittråkigt. Som varje måndag ska jag gå in till stan med Linnea och dricka kaffe. Troligtvis på morfars, men denna gången följer även Paulina och Alicia med. När jag ändå skriver om dom så kan jag ju lika gärna passa på och säga att dom betyder jättemycket för mig. Det är verkligen svårt och tänka sig ett liv utan vänner. Utan dessa alldeles fantastiska vänner.

För övrigt så ska jag sluta sura över kylan, snön och mörkret. Det finns ingenting jag kan göra åt det, så istället för att sura och längta efter sommaren så ska jag bara vara glad för det. Jag ska ha på mig alla mina mysiga koftor, tända levande ljus och dricka glögg. Åh, nu blir jag nästan glad att det vankas advent! Se, som man kan ändra sig med rätt inställning.

Jaja, nu ska Andreas intervjua mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: klara

åh tack lina, du blev jag glad :) och självklat ska jag blogga mera mera!

2008-11-24 @ 19:32:03
URL: http://kklaris.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du sötis, när du var med på min svenska för någon vecka sen så fick vi ju en uppgift om att vi skulle intervjua någon och sånt, vill du hjälpa mig :)?<3

2008-11-24 @ 20:35:57
Postat av: paulina

fy va vi älskar dig lina!



så sött att skriva så om oss i din blogg



vi älkar dig super dupe mkt och du lyser upp våra skoldagar sååååå mycket



kärlek till dig



pussar på dig från alicia och polle

2008-11-25 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0