Och så var även denna helgen försvunnen

Helgerna går läskigt fort. Tur då att jag är ledig även imorgon! Skulle egentligen åka med Johanna till ullared, men efter mina föräldrarssnack med mig förra veckan om hur viktigt det är att tänka på sina betyg med mera så tog jag mitt förnuft till fånga och valde att stanna hemma imorgon. Och det är nog smart med tanke på hur mycket läxor jag har just nu. Bara under denna veckan ska jag läsa ut två böcker som jag knappt börjat på, svenska prov, engelska prov, skriva en insändare till svenskan (om vad jag vill, någon som har något förslag? Jag har lite idétorka) och räkna ifatt två veckors mattelektioner eftersom jag varit borta. Åh, denna veckan kommer inte alls bli jobbig, nej då. Det som stör mig mest är denna terminen har vi haft två matte prov och två svenska inlämningsuppgifter. Det är i princip allt, så varför måste vi få så mycket nu innan jul?

För övrigt så har största delen av helgen varit bra. Madison i fredes var kul, kanske pallar lägga upp bilder imorgon. Sen har jag jobbat långa pass både igår och idag. Segt, men uppskattas den tjugofemte.

Dags att återgå till vilka årtal Jonathan Swift levde. När jag kan det och en miljon saker till ska jag kolla Stockholm boogie. Såg trailern på Klaras blogg och laddade hem den, sen glömde jag att jag hade den så ska se den ikväll. Den verkar rätt kul!

Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson

Är inte ni lediga på tisdag också? usch ja, tiden går alltför snabbt. Snart jullos iofs :) saknar dig snäckan! kvällspromenad i veckan om du hinner? :)

2008-11-30 @ 20:38:22
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: mikaela

läser du aldrig min logg?

2008-11-30 @ 21:20:36
URL: http://mikaphela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0