Halloween-helg

Fredag 31 oktober:
Mammas födelsedag, vilket innebar ett lätt firande med lunch i Tylösand och lite presenter. Rätt spontant bestämde jag mig för att åka till Madison på kvällen. Vilket visade sig vara ett bra beslut. Först åkte jag och Angelica till Linneas nya lya i Båstad där Sofia och Linnea väntade. Sen gick vi till tågstationen där vi hade följe med några andra till en förfest. Tanken var ju att gå till Madison efter ett par timmar. Men pumps och korta klänningar fick oss att tänka om. Istället åkte alla flickorna taxi och efter ett stopp på statoil för tuggummiköp gick vi in på madison.

Lördag 1 november:
Efter några timmar på jobbet körde Easter hem mig och vi åt lax med mamma och pappa. Några timamr senare kom Angelica, Linnea, Sofia och Johanna hem till mig för att göra oss i ordning. Mitt rum fylldes på några sekunder utav smink, glitter, kläder och plattänger. Men framför allt glitter. Glitter på golvet, i sängen, på kläderna, på händerna och ja... i princip överallt där det inte skulle vara. Vid halv åtta tiden kördes vi hem till Alicia och kvällen blev rätt trevlig. Ja. Det är väl ett passande adjektiv? Den var trevlig.

Söndag 2 november:
Jag vaknade i Alicias soffa vid nio. Dock väldigt ofrivilligt. Men jag hade ju lovat henne och hjälpa till med städningen så det fanns inte mycket att göra. Runt halv elva var alla rätt hungriga så jag och Paulina fick gå och köpa frukost medan Linnea, Alicia, Amanda och Hampus stannade kvar. Frukosten blev vidrigt nog pommes och cola. När idol-reprisen gick igång tittade vi självklart på den. Kevin och Alice är grymma och Lars är överskattad.

Klockan är tio över åtta och med tanke på helgens brist på sömn så hade jag tänkt somna till ett Grey's Anatomy avsnitt nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lars är INTE överskattad! No no. Han passar bara inte i idol! har du hört hans låtar eller? haha:) tack för helgen lina. du är urgrym <3 ses snart va!

2008-11-02 @ 21:30:18
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Fredagen - sjöng låtar med syster i bilen. spelade in film.

Lördagen - invaderade även systers rum.



älskar dig

2008-11-03 @ 20:24:04
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Fredagen - sjöng låtar med syster i bilen. spelade in film.

Lördagen - invaderade även systers rum.



älskar dig

2008-11-03 @ 20:24:35
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0