I'm so glad you're far away, is that a terrible thing to say?

Min dag började så fint med lite shopping. Köpte en träningsbh som jag måste ha nu när jag är så duktig och har börjat träna och allting! Sen åkte jag hem till Johanna där hon skulle firas med hela släkten. Dom bjöd på kaffe och en massa bullar. Efter det skulle vi tydligen äta tårta också, men då var jag redan mätt så det blev kaffe. Johannas lille kusin Max underhöll oss med sina miljoner frågor. Johanna blev glad för sin present som var en heldag i Göteborg med mig den 14 december. Shopping och jul på liseberg, jag ser redan mycket fram emot det! Förresten så kan man åka släde på liseberg med riktiga renar! Det låter skitmysigt. Hon fick också sing star-spelet med abba. Då blev jag avundsjuk.

Efter det tjatades jag med ner på julskyltningen. och jag säger bara en sak. Fy fan va tråkigt där är! Jag tog en glögg sen gick jag hem. Satan va kallt det har blivit förresten.

När jag kom hem skulle vi äta julmat med Easter och Per. Jag skröt om att jag hade 110 i IQ och utmanade både Emmy och Eric. Eric fick 110, precis som mig och Emmy fick 107. Herregud va vi mobbade henne. Stackars flicka.

Imorgon har vi ingen data så istället för att börja vid åtta börjar vi tio. Yes!

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med, julskyltningen är inte alls som förr. Fan va trist det var :(

2008-11-24 @ 07:45:55
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Storasyster

hahaha. FAN... jag ska göra om testet !

2008-11-26 @ 20:02:43
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0