never goes out of style

Min dag började med ett sms från min kära vän Joel. Kvart i sju på morgonen. Självklart kunde jag inte somna om. Uppskattat! Sen missar Johanna bussen, vilket sög eftersom jag hade planerat en frukost med henne i medieteket. Så jag skippade frukosten för... ingenting. Morgonen blev inte bättre när jag håller på att halka ungefär femtusenmiljoner gånger på väg till bussen. Men den fortsatte desto bättre när vi kollade klart på 10 things I hate about you på engelskan. Åh. Majoriteten av alla flickor i klassrummet dog lite varje gång vackra, vackra Heath Ledger log. Tog en illaluktande buss hem vid elva. Jag hatar bussar som luktar äckligt.

Sen var jag nere på torget, som jag så fint kallar det och köpte lite grejer. Bland annat en body lotion. Ingen fin dock. Nivea, parfymfri never goes out of style.

I natt sover mamma och pappa på hotell så jag har bjudit hit mina tjejkompisar. Jag tror att det blir mucho divertido. Självklart ska Johanna coco nuts sova här efteråt också.

... och på tal om ingenting, så tycker jag inte alls om snön. Jag förstår inte varför alla blir så till sig?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske för att det inte händer i Laholm så ofta? Och när det väl händer vill man ta vara på den LILLA stunden... :P haha

2008-11-21 @ 14:37:26
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0