You never listen, that’s just too bad

Jag kom inte så långt på min medielektion idag. Jag och Oskar gick och tog ut pengar sen fotograferade Andreas mig. That's about it. På tre timmar, lyckat! Sen träffade jag Micca på stan och hon är smått tokig den lilla kvinnan, men attan så kul! Hon hittade dessutom ett fint linne till mig inne på bik bok som jag ska ha på mig på fredag. Hm... fredag, vi kan inte bestämma oss för förfest. Alldeles för många olika viljor.
Min eftermiddag bestod mest av plugg, även om det blev pinsamt lite eftersom jag tog med mig fel bok hem. Så nu lär det ju gå bra på provet imorgon.

Idag fick jag se något mycket vidrigt mot min vilja. Äckliga människa, du borde skämmas!

Kommentarer
Postat av: E

vadå se ngt äckligt ? berätta !! Lina, jag MÅSTE prata med dig lite grann. kan inte säga detta till ngn annan. KYSS

2008-11-27 @ 12:29:16
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/
Postat av: Johanna!

Jag lider med dig hjärtat <3

(äcklet)

2008-11-27 @ 15:44:11
URL: http://stellaposh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0