All I can say for sure is what will be will be



Denna bilden är från oktober 2006.
Mer än två år sen nu.
Jag och Johanna hade precis klippt oss likadant.
Jag hade min första förfest.
Those were the days.


Jag och Alicia skulle dricka kaffe på stan men hon fick plötsligt tag på en klipptid, så jag fick helt enkelt bjuda in mig själv till Johanna. Hon gjorde kaffe till mig och vi diskuterade lördag. Jävla Alicia med dumma påhitt. Vad ska jag klä ut mig till? Orka. Det var alldeles för länge sen jag var hemma hos Johanna faktiskt. Hon har till och med möblerat om utan att jag har sett det. Illa.

Ikväll ska jag hem till min morfar och äta filippinsk mat. Gott. Imorgon tar jag tåget hem till Anna. Längtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR BLIVIT UTMANAD! Läs mer på min blogg! :*

2008-10-28 @ 20:03:32
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad händer med våran utklädning :O?

2008-10-28 @ 21:32:03
Postat av: Johannis

Jep, those were the days ;)

Trevligt igår btw, tack för det!

Lördag blir kul :D<3

2008-10-29 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0