Let us die young or let us live forever

Jag har en så fruktansvärt bra dag. Jag har jobbat åtta sletna timmar, men det gör ingenting för jag mår så jävla bra ändå. Jag är riktigt lycklig just nu. Jag känner mig så säker på mitt val av linje och skola. Jag har fått upp kontakten med folk som jag egentligen bryr mig mycket om men inte umgåtts med på jättelänge. Åh, jag mår bra. Just såhär vill jag att livet ska vara för alltid.

Igår åkte jag, Sofie, Angelica och Sigrid på 18-års fest i Mellbystrand för en kille som hette Axel. Men först stack vi inom Joel för att ha följe med han och David. Efter det en sväng inom maxi för att köpa "blannevann" och sen till en mycket fin sommarstuga som enligt mig var väldigt stor för att vara en sommarstuga. Kvällen var toppen och alla var jättetrevliga. Vi sjöng oasis låtar på altanen och ja... det var väl det vi gjorde. Sofie kastade strössel överallt (what?) och jag tappade klantigt nog bort batterierna i min kamera (när jag höll den i handen. what, igen!). Hoppas jag fick tagit några roliga i alla fall.

Let us die young or let us live forever.
Forever young, I want to be forever young.

Låt oss dö unga eller låt oss leva för evigt.
För evigt ung, jag vill vara för evigt ung.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha åh det var så lyckat! Tack för tusende gången Lina Paulsson, du förgyllde min kväll <3

2008-10-12 @ 19:21:25
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Det var riktigt mysigt, ja! Förlåt än en gång för att jag inte har kunnat träffa dig denna veckan,är verkligen jätteledsen för jag ville så gärna! Du är grymt härlig att umgås med, vet du det? Men vi tar igen det när jag kommer hem, okej? Så fort jag kommer hem ska vi träffas över en fika <3

2008-10-19 @ 11:39:40
Postat av: Ellinore

Det var riktigt mysigt, ja! Förlåt än en gång för att jag inte har kunnat träffa dig denna vecka, är verkligen jätteledsen för jag ville så gärna! Du är grymt härlig att umgås med, vet du det? Men vi får ta igen det när jag kommer hem, okej? Så fort jag kommer hem tar vi en fika <3

2008-10-19 @ 11:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0