Smått nostalgisk

Min morgon började med en trevlig överraskning. När jag sitter vid köksbordet och äter mina morgonflingor kommer Linnea promenerandes på den lilla vägen utanför huset. Hon käkar frukost och spelar på min gitarr sen tar vi bussen in till Halmstad. Självklart drack vi kaffe på morfar's. Jag köpte ett par svarta jeans, en brun och stickad tröja och ett par "jeans-leggings" som är fruktansvärt sköna.

Nu ska jag gå hem till Erik med övriga familjen och gratta han. Jag blir smått nostalgisk när personer i min omgivning "växer upp". I alla fall såna som jag känt sen jag var en liten. Till exempel Klara, Erik och Mini. 17, 18 och 19 år. Då kan man inte annat än undra vart åren tar vägen. Och ja, jag är medveten om att jag låter som en 70-årig tant nu. Det gör mig absolut ingenting.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, du är för gå du Lina! :)

2008-10-27 @ 20:07:29
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0