Smått ruinerad

Multimedia gott folk. Multimedia säger jag bara. Det finns mycket jag är bra på. Att animera små filmer på datorn är dock inte ett utav dem. Musiken och intervjun är klar, vilket är skönt. Victor i min klass kan trolla. Jag skojar inte! Johannas dator hängde sig och vet nu vad han gör? Räknar till tre och knäpper med fingrarna och datorn börjar fungera igen. Nästan läskigt.

Johanna sitter bredvid mig och tuggar på ett äpple. Det ser gott ut så jag tror att jag också ska gå och köpa ett. Det är sjukt hur mycket pengar jag har lagt på den jävla kafeterian. Kaffe, frukt och deras mycket goda muffins. Smått ruinerad.

Dessutom hörs det musik från bergmanssalen hela tiden. En bra pjäs, men sångerna är inte lika kul när man redan sett den två gånger.

Nähe. nu har jag tre förslag på vad jag ska göra:
1. gå och köpa ett äpple
2. börja på min animering
3. leta upp Robin och tvinga han att klia mig på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0