Uppdaterat!

Nu har jag fått en befallning från en viss ung fröken Persson. Uppdatera. Hm... Jag skulle kunna få ihop några rader om vad jag har gjort dom senaste dagarna. Precis som många andra gör och precis som jag gjort så många gånger tidigare. Konstigt nog så känns det för tillfället fruktansvärt irrelevant vilka lektioner jag har haft idag. Eller så kan jag ju alltid lägga upp en text från den låt jag lyssnar sönder för tillfället. Nja... Jaja, här har du din jävla uppdatering Angelica.

The O.C. är förresten fortfarande världens bästa tv-serie. Gossip girl, one tree hill, desperate housewives och så vidare. Ingen chans. Effekten som oc har på folk är nästan läskig. Alla blir beroende.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra Lina Paulsson, jag är nöjd!

men fortsätt nu med dina uppdateringar, det är därför du har en blogg darling. ;)

2008-10-21 @ 21:54:27
Postat av: Jenny

ÄNTLIGEN! :) Jag har väntat och väntat, men nu så har lillasyter Paulsson uppdaterat, finally liksom ;) haha. Och förresten, INGET slår One Tree Hill, bara så du vet. OC är liksom ingenting jämfört med OTH! ;) haha

2008-10-21 @ 22:54:34
URL: http://torekovflickan.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Jag håller med dig lill om det med OC. de adra serierna må vara bra, men fan asså, OC I MITT HJÄRTA. se ett avsnitt och man är fast!

2008-10-23 @ 13:28:22
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HOST HOST, irrelevant Lina ? När började vi använda sådana ord ? :O

2008-10-23 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0