Varm mörkbrun färg

Idag har jag färgat mitt hår i en "varm mörkbrun färg". Valde mellan den och "caramel chokladbrun". Jag måste säga att jag älskar alla dessa namn på hårfärger. I alla fall så blev det nästan svart, precis som alltid. Men turligt nog det brukar blekna lite efter en vecka eller nått.
I helgen händer det alldeles för mycket. Hoppas spendera mycket av min tid hemma hos Sofia, men också med mina efterlängtade kusiner som invaderar huset imorgon. Bara för deras skull var jag och handlade nutella. Det tycker jag om, för det är enda gången vi har detta sockersprängda men ack så goda pålägg.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, jag slingade ju också mitt hår. I en varm brun färg, men det blev mer åt det svarta hållet. Men som du sa, det brukar fixa till sig efter nån vecka :) Vi ses ikväll<3

2008-10-24 @ 08:19:40
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0