37:or med en sula

Jag vet egentligen inte varför jag alltid bloggar på medialektionerna. Har aldrig något att skriva. Men ändå. Skönt att släppa allt det där med klipp, kopiera, klistra in, lyssna, klipp, radera, lyssna and so on and so on. Men jag ska ändå dra snart. Monika var schyst och lät mig och Johanna gå 20 minuter tidigare för att slippa vänta på bussen. Haha, hon och Thomas är fan dom skönaste lärarna som finns. Eller ja, utav dom jag har i alla fall.

Var inne i stan innan under håltimmen och köpte mig ett par stövlar. Jag som går runt i gympaskor med hål i. Inte kul när det regnar kan jag ta och meddela. Bruna med lagom klack. 37:or med en sula. Visst är det jobbigt när en storlek är för liten och den andra för stor? Äh!

Eftermiddagen kommer bestå av plugg, plugg, plugg. Troligtvis även morgondagen också. Måste skriva en artikel på 1-3 sidor, och eftersom jag tänkte satsa på mvg i svenska så ska jag försöka klottra ner 3 hade jag tänkt. Självklart har jag också skjutit fram det hela veckan. Duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0