Back to back, drop it down real low

Lördag. Fruktansvärda lördag. Vaknade vid halv åtta och halsade i mig ungefär 10 liter vatten. Inte ens en iskall dusch fick mig att piggna till så jag sminkade mig och klädde på mig snabbt som bara den för att hinna sova 10 minuter till innan jag drog. Dom bästa tio minuterna i mitt liv.

Gårkvällen var väldigt trevlig. Större delen av kvällen i alla fall! Åkte hem till Linnea där hon lagade mat till mig och bjöd på vin. Lyx! Sen sminkade vi oss och valde kläder. Vi packade ihop alla grejerna och körde till Angelica. Eftersom vi var först som vanligt så hade vi tid till att bränna skiva och Linnea sminkade Angelica. Sen började folket trilla in. Jag hade med mig en champagne som Joel fick äran att korka upp, och nog fan small det till. Festligt! Vid halv elva kom första taxin som jag och några fler nekade till. Vi tog istället hand om en vän som inte mådde bra. Stackare. Angelica tog sitt ansvar som förfest-värd och stannade hemma med denna vän. Stackare gånger två.

Andra taxin fylldes och vi kom till Båstad. Stannade utanför ett tag och pratade med nattvandrarna. När vi sen gick in så blåste tjejen i garderoben mig på 30 spänn. Upprörande! Madison var rätt kul, men jag och Linnea kom på att vi var hungriga och längtade lite efter milano, så vi gick ut. Köpte mat och satt och snackade. Under kvällens gång kom jag fram till att Linnea är min bästa vän. Fint!

Förresten, så har jag en massa bilder, men eftersom min kamera aldrig är där den borde vara så får dom vänta.

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

Haha nog fan vare trevlet alltid! Och faktum med, att jag kommer ihåg när du sa det! <333

2008-09-28 @ 13:29:55
URL: http://linneabyheart.blogg.se/
Postat av: sara

vi träffades aldrig :/<3

2008-09-29 @ 16:59:43
URL: http://sarafilippaellinorkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0