Lite lagom arg

Har precis lyssnat på flera Eminem-låtar på raken så nu har jag blivit lite lagom arg. Precis som Anton sa att jag skulle bli.

Suttit med min artikel i en halvtimme och allt jag har skrivit är en rubrik. Och den var redan bestämd. Suck. Jag hatar läxor. Paulina stör mig dessutom hela tiden med att skriva och klaga. Haha! Stackars oss. Ingen i vår klass har ens börjat och alla tycker så synd om dom själva. Allt min syrra sa var "3 sidor Lina? Det är fan ingenting. Ge mig en kvart så har jag det klart åt dig." Förlåt om jag tycker att 3 sidor är fruktansvärt mycket och helt outhärdligt.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

förlåt söt. men jag vet att du är en jävel på att skriva. så du kan skriva de där tre sidorna. för det är bara att låta fingrarna åka runder på tangentbordet, o innan du vet ordet av har du tre sidor (glöm inte att ha inställningen rad avstånd!). <3<3 o det går att skriva tre sidor snabbt om du låter bli att tänka på hur "mkt" det är att skriva. du är ju bäst för fan!

2008-09-29 @ 20:26:54
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0