This is the life

Jag har egentligen inget svar på varför jag gör en ny blogg. Nästan samma namn dessutom.
Jag skulle vilja kalla detta för onödigt och förvirrande.
Ändå.

Ett tag tyckte jag om att blogga. Det tog slut. Nu ska jag börja tycka om det igen. Med en ny blogg. Förhoppningsvis även mer bilder.

Friluftsdag med klassen i sannarpsbadet.
Jag och Johanna läste böcker och åt sallad gjorde vi alla.
Victor ska ha klassfest på fredag. Jag kan inte komma.
Detta gör mig lite ledsen, men jag tror jag får en bra fredag ändå.
Jag till och med längtar lite.


Jag är långt ifrån klar, men detta får räcka just nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du ska få igång bloggandet igen sötnos! Det ska jag nog se till ;)

2008-09-24 @ 22:30:54
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: mikaela

sveriges sämsta blogg?! blabla uppdatera sj! :)

2008-09-25 @ 11:48:56
URL: http://mikaphela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0