Årets första "jag-vill-ha-sommarlov"





Det är först nu som jag har insett att jag har påsklov. Fan va skönt! Just nu vill jag aldrig tillbaka till skolan. Jag vill ha sommarlov!
Jag hade planerat en hemmakväll med satc, men när jag hunnit kolla tio minuter så säger Anton att han är hos Elina som bor på samma gata som mig så jag traskade bort dit. Joel och Alle var också där. Vi kollade på youtube-klipp. Bland annat en hund som försöker sätta på en kille som bara skriker. Den är så jävla äcklig! Dessutom får jag ont i hjärtat när den stackars killen skriker hela tiden.
Årets första grillkväll imorgon?

Kommentarer
Postat av: Anton

Det e ju inte synd om ungen, han är tysk och är skyldig 6miljoner judars död. Nog kan han bli våldtagen av en hund :P

2009-04-05 @ 15:09:46
Postat av: Maria

Fina bilder :)

2009-04-05 @ 15:18:47
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0