En massa att skriva

Jag har precis druckit en kopp kaffe. Tveksamt om jag kan sova ikväll, men förhoppningsvis. Fast det hade inte gjort något om jag inte somnade. Har en massa att skriva på mitt kommunarbete. Men är i alla fall klar med två frågor nu! Sjukt att jag har haft två veckor på mig och inte ens gjort hälften. Denna veckan kommer inte bli kul.

Igårkväll var det grillning hos Oscar, fast jag kom i och för sig efter grillningen! Kollade lite på tv och de flesta var allmänt sletna. Vid ett åkte jag och Anton hem och sov.

Vaknade vid tio i morse med en alldeles för pigg pojkvän som vanligt. Satt ute i solen ett tag innan vi åt pannkakor till frukost. Efter att pappa hämtat mig gick jag bort till Johanna. Drack iste på hennes balkong och pratade om allt möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0