Storasyster är tillbaka

Det är en skam att sitta inne idag när det är sånt fint väder. Men jag måste faktiskt plugga, så det får bli så. Har fortfarande bara skrivit en fråga på kommunpraktiken. Inte bra. Sen lyssnar jag också på Lose yourself drum and bass remix av någon anledning. Den där Anton kan inte ha bra inflytande på mig.

Igårkväll kom Emmy äntligen hem! Brun som satan och med ett stort leende på läpparna. Den längsta kramen fick Eric, jag blev nästan avundsjuk. Grejer hade hon med sig också! Armband, öronhängen, halsband och Anton fick läsk. Efter en massa kramar åkte jag och Anton till mellbystrand för att grilla med några andra. Klockan blev mycket och det blev kallt. Oscar gick lite väl hårt på tändvätskan några gånger och jag fick en massa sand i mina älskade converse.

I morse vaknade jag av att Anton smekte mig lite på kinden, mycket gulligt kan man tycka. Men sen puttade han ner mig från sängen, så inte så gulligt ändå kanske. Sen åt vi frukost ute på altanen, mycket sommarkänsla på det.

Kommentarer
Postat av: Anton

Det va mitt sätt att visa min kärlek (A) :P

2009-04-10 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0