You spin my head right round

Jag har haft en sån där bad day som Daniel Powter sjöng om en gång i tiden. För det första var jag allmänt snurrig och slog mig själv i pannan innan jag kom på att jag hade en väldigt tjock ring på fingret. Det gjorde ont. Sen var jag och Ikkis ute och gick som vanligt på hälsotimmen och det var väl det enda bra på dagen. Jenny fick hålla i det så vi var väl ute i en halvtimme ungefär. Sen spelade jag biljard med Viktor och Anton.
Efter det var det stödundervisning. Jävla skit-timme varenda onsdageftermiddag. När jag gick in i klassrummet satt där bara tre stycken från trean så när jag startat daton och läraren kommit in så frågar jag varför det inte är någon annan från min klass där.
"Men det var frivilligt idag. Det sa jag innan."
Jaaaa... just det, hm... Fan.
Eftersom jag är lite smårädd för läraren kunde jag ju lika gärna sitta kvar och göra klart spanskaläxan. Visade sig att jag hade skrivit ett helt jävla A4 i fel tempus.

Sen, i väntan på utvecklingssamtal, satt jag ute i solen och kollade på när min pojkvän skejtade.
Utvecklingssamtalet gick bra. Fick tillbaka en svenskarecension (mvg! Yes!) och egentligen inte så mycket mer. Nästan inga omdömen från lärarna eftersom jag inte gått där så länge.

Resten av kvällen blir en massa plugg eftersom jag gjort alldeles för lite på kommunarbetet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah, jag äger på att hålla i hälsotimmen! "Här allihopa, skriv upp era namn två gånger så får ni göra vad fan ni vill!" :D

2009-04-15 @ 20:33:39
URL: http://torekovflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0