A dizzy twister dance

Jag är en mycket dum flicka. Förkyld som fan, klagat i flera dagar på det dessutom. Sen igårkväll springer jag ute utan skor och jacka för att ha snöbollskrig. Om jag har ont i halsen nu så får jag fan skylla mig själv. Men trevligt igår var det i alla fall. Jag, Linnea, Sofia och Sofie gick hem till Svenne där det var lite mer folk. Bland annat Anton, Alle, Oscar (aka Lenny), Totte, Fanny, Olivia, Melinda, Adam och Stoffe. Drack the beer that made sweden famous, hade snöbollskrig (öööh?) och dansade till 99 red ballons (ännu ett öööh?). Konstant krig vid spotify hela kvällen också. Jag ville lyssna på Veronica Maggio. Anton och Alle ville lyssna på kass datanörd-musik. Totte och Oscar ville lyssna på 99 red ballons.
Jag och Linnea gick hem till mig vid fyra tiden och käkade nattamat i ett tyst kök innan vi somnade.

Nu ska jag dricka kaffe ur min Avril Lavigne the best damn tour - mugg och plugga innan jag duschar. Ikväll blir det släktgille i Halmstad. Förhoppningsvis fest efteråt. Kanske hos min BFF Greta eller så får jag väl stanna i Laholm och göra nått.

Tänk om jag skrev lika mycket om big bang som jag bloggar. Då hade betygen inte varit dåliga, mina vänner.

Kommentarer
Postat av: JENNIE

fin blogg:)

2009-02-21 @ 21:58:37
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Cocoon

Svar: Tack så mycket :)

2009-02-22 @ 10:52:54
URL: http://cocoon.blogg.se/
Postat av: jennifer

jajamensan, det är det ;b

och att slita sig ifrån den ett tag , det vet han inte vad det betyder haha.

2009-02-22 @ 13:28:26
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/
Postat av: jennifer

japp det gör han..

och inte nog med det så blir han på världens sämsta humör om man försöker vara lite gullig och vill ge han en kram ibland. nej , då är man bara ivägen och förstör :) haha.

men det känner jag igen, när man är helt inne i något och så kommer någon och stör så blir man väl alltid lite smågrinig.

2009-02-22 @ 13:54:32
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0