'cause you just might get it

Jag hatar huvudvärk. Allvarligt talat, det är det värsta som finns och jag har det alltid. Jag har käkat ipren varje dag i säkert en vecka. Det kan inte vara bra. Kanske skulle ta en runda till doktorn? Jaja, nu ska jag skriva om hinduismens högtider medan jag väntar på bussen. Men allt blir lite trevligare när Sara sitter bredvid mig och sjunger.

Jag längtar väldigt mycket efter denna eftermiddag. Då får jag äntligen träffa Johanna och Sofia! Vi ska dricka kaffe och simma. Mmm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, det lät soft du :O

vart åker ni då? :)

vad kommer du i från btw? :)

jaa, tack :)

2009-02-25 @ 22:22:30
Postat av: fridut.

o, lät inte fel du :o

fan va soft!

nämen, laholm ska jag till i morgon x)

falkenberg kommer jag i från :)

2009-02-26 @ 18:09:18
URL: http://fridadalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0