Det är bara tuffingar som får stygn

Idag var det farbror doktorn som gällde för min del. Nån privatklinik i Halmstad som jag aldrig hört talas om förut. Jag har (nej, hade!) nämligen ett stort födelsemärke i hårbottnen som skulle bort. Så jag fick bedövning av den lite småsura doktorn. Sen la jag mig på britsen och satte igång min iPod. Lyssnade på oasis och kände hur de började skära. Efter fick jag sex stycken stygn också! Det känns tufft. Det är bara tuffingar som får stygn. Jaja, nu börjar bedövningen släppa och det gör ont.

Sen blev jag och mamma kaffesugna så vi gick inom skånskan. Handgjord choklad med baileys och kaffe. Sen gick vi självklart inom några affärer innan vi åkte hem också. Tråkigt nog är jag pank ett tag framöver så inget handlat för min del.

Nu ska jag återgå till mitt älskade naturkunskaparbete. Uppmärksamma min ironi.

Kommentarer
Postat av: pollestolle

lina, jag säger ju att du e cool!!

2009-02-05 @ 17:07:46
Postat av: mikaela

jag saknar dig sulis! hälsa din syrra och fråga om hon lever! puss<3

2009-02-05 @ 19:01:19
URL: http://mik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0