Dream a little dream of me



Say "nighty-night" and kiss me
Just hold me tight and tell me you'll miss me
While I'm alone and blue as can be
Dream a little dream of me


Jag tror jag har hamnat i världens sötaste klass! Alla är hur fina som helst! Ikväll till exempel begav jag mig till Båstad för att kolla på innebandy med Paulina, Greta och Tei. Seger till Båstad! Min pappa är dessutom världens snällaste som kör mig till Båstad och hem igen. Palla tåg!

Förresten så är jag helt snurrig i huvudet. Det är nog dags att sova. Men dumt nog måste jag skriva nästan ett A4 om mig själv till tyskarna. Äh, jag tar med datorn till skolan och skriver där! Yeah, yeah. Imorgon är det fredag. Det innebär helg och jag råkar älska helg.


Sov gott allihopa och dröm några fina drömmar. Jag vet i alla fall vad jag ska drömma om.


Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson | Fotoblogg 09

Låten <3

2009-02-06 @ 08:13:19
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0