Hitta (n)emo

Idag gjorde vi iq-test på psykologin. Vilket visade sig vara skittråkigt eftersom jag fick 58 poäng när man tydligen är utvecklingsstörd om man har under 75? Till mitt försvar måste jag få påpeka att man ska göra testet 4-5 gånger innan man räknar ut sin poäng så det kan inte gällas! Sen kollade vi på det värsta språket på svenskan. Det är faktiskt rätt kul och nu ska jag, Linnea och Ellinore skriva om hur chatt och sms har förändrat vårt språk. Usch, fy fan! Vi har så jävla många arbeten att skriva innan vi åker till Tyskland, det är helt sjukt.
Efter skolan satt jag kvar på hotellet med Tei för att skriva manus till teatern som vi ska spela upp på organisation och ledarskapen imorgon. Oskar kom på den bra idén att vi skulle göra Hitta (n)emo. Hehe.

Imorgon är det fredag vilket innebär helg. Jäää... och imorgon ska jag träffa Anton! <3

Jag vill inte att du ska flytta. Du är alldeles för bra. Vem annars skulle ge mig en blå lavalampa i julklapp? Nu kommer jag inte mer få höra din konstiga dialekt och mesiga kommentarer som "va knas!". I'm gonna miss you so much. It already hurts like hell.

Kommentarer
Postat av: juuuuddan

haha hitta emo är en klassiker ;) !

och du, vi hälsar på emmy i malmö eller hur var det nu :) ? <3

2009-02-26 @ 22:57:18
URL: http://stopsigns.blogg.se/
Postat av: fridut.

jag o några kompisar skulle till vallåsen o åka skidor på lördag, o sen så tyckte magnus att vi skulle komma i morgon ist och va med dom på kvällen, så så fick det bli! :)

2009-02-26 @ 23:58:03
URL: http://fridadalevik.blogg.se/
Postat av: paulina lind andersson

hahahahahaahahh lina e utvecklingsstörd, jag har ju alltid sagt at tdu är speciell!! hahahah





vem ska flytta?

2009-02-27 @ 13:18:25
Postat av: Johanna

flyttar han nu? :( <3

säg till om du vill prata!

2009-02-27 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0