I hate winter

Just nu vill jag bara låsa in mig på mitt rum och inte komma ut förrens solen lyser. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar vintern. Hur mycket jag hatar hela jävla februari. Det är kallt och mörkt. Det behöver inte bli sommarlov direkt, bara lite trevlig vår, sådär typ valborg. Nu får ta mig fan tiden gå lite fortare.

Vid åtta ska jag pressa lite apselsinjuice (mycket stolt att jag pressar min egen!) och kolla på du är vad du äter. jag älskar det programmet för jag känner mig så jävla smal och vältränad varje gång jag ser på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vintern e ju bäst näst efter sommaren :D!

2009-02-19 @ 20:15:31
Postat av: judith

HAHA. Jag älskar det programmet! Det bästa var när han nissen var med.. han som har gjort Carola Häggkvist känd:p hehe! åh, suger att jag inte kan namnet på hnm:p

2009-02-20 @ 15:00:36
URL: http://stopsigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0