"Ja, om du börjar äta min mat"

Idag slutade vi redan klockan två efter en fruktansvärt dryg föreläsning om hotellets historia. En darrig liten gubbe som stammade. Som vanligt när jag blir uttråkad började jag bita på naglarna. Jag som nästan slutat. Fan också. Det började blöda på mitt lillfinger så jag frågade kocken om jag fick ett plåster.
"Ja, om du börjar äta min mat."
Jag skämdes och gav honom mitt sötaste leende. Sen tog jag plåstret och gick.
Efter en runda biljard gick jag, Ellinore, Linnea, Ludde, Calle och Rasmus till biblos och fikade i väntan på bussen.

När jag kom hem tog på mig träningskläderna för att bege mig till body step när jag insåg att jag var läskigt pank och varken mamma eller pappa var hemma. Så istället för att träna åt jag Emmys brända pannkakor. De var så svarta att jag säkert kommer få cancer nu. Ouch, det var onödigt. Man skojar inte om cancer.

A, <3

Kommentarer
Postat av: E

DEM ÄR GODA !

2009-02-14 @ 14:46:24
URL: http://emmyelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0