Jag kan inte riktigt förstå att sportlovet snart är slut.

Jag kan inte riktigt förstå att sportlovet snart är slut. Känns så jävla tråkigt. Dagarna bara flyger iväg. Men får väl se till att de sista dagarna blir bra! Måste plugga en del, för har inte skrivit alls så mycket som jag tänkte under lovet! Sen ikväll ska jag nog träffa Anton eller Linnea och imorgon blir det släktträff i Halmstad. Förhoppningsvis fest hos min nya BFF efteråt!

Var inne i Halmstad innan och tog passfoto. Fy fan! Jag ska aldrig visa det för någon. Pappas enda kommentar "du ser ut som en straffånge." Tyst! Hon i kassan sa "okej, nu ska du titta in i kameran , och du får inte le." Och för alla som känner mig så är det nog rätt lätt att räkna ut vad jag gjorde då. Jajamen! Jag började gapskratta. Hon gav mig tålmodigt nån minut så jag fick fnissa av mig innan jag kunde stirra in i den lilla skärmen och se allvarlig ut. Hur länge måste jag dras med detta fula pass nu? Fem år? Tur att det bara används nån gång per år i alla fall.

Nej du, nu blir det en massa kaffe och nån sida om hinduismens gudar. Jej.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har sportlov nu, härligt härligt.

2009-02-21 @ 12:45:39
URL: http://killerduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0