My heart is beating out of my chest

Min helg har varit så jävla bra! Speciellt när man pluggat hela veckan, så är helgen alltid extra välkommen. På fredagen var allting jättetråkigt fram tills Ellinore kom hem till mig och pratade några timmar.
Sen sov jag länge på lördagen och skrev mitt brev till tyskarna. På kvällen kom Anton hit och kollade på melodifestivalen. Alcazar är awesome. Caroline af Ugglas är en tönt.
Idag kom både Sofia och Johanna hit. Tattade kaffe och underhöll mig ett par timmar. Nu består kvällen av plugg, som aldrig tar slut. Hela min vecka kommer faktiskt bestå av läxor och grejer. Men jag ångrar inte att jag bytade för det, jag tror nämligen att jag har kommit i världens finaste klass. De är fruktansvärt roliga allihopa!

puss!

Kommentarer
Postat av: Anton

Caroline af Ugglas va så sjukt jävla grym xD

2009-02-09 @ 15:42:46
Postat av: Linnea

Jaa, indeed! visst är alla underbara! :)

2009-02-09 @ 17:54:09
URL: http://linneabyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0