Sista dagen på lovet

Släktkalas, släktgille, släktträff. Spelar ingen roll vad man kallar det, det blir inte roligare för det. Jag har en väldigt nära relation till min familj, men inte med min släkt faktiskt. Ta i hand med en massa folk man inte träffat på flera år för att sen prata om utbildning i fyra timmar. För det är verkligen det enda folk pratar om. Karriär och utbildning. "Jaha, och vad sysslar du med?" "Jag läser första året på Båstad Privata Gymnasium." "Jaha, och vad är det för linje?" "Samhäll, typ. Med fokus på eget företagande." "Jaha... vad trevligt." Hela kvällen. Jag har ingenting emot personerna, tvärtom. Jag blir bara så fruktansvärt uttråkad.

Sista dagen på lovet, men till alla som går i GM08! Var icke ledsna, för kolla här:
v. 9 -  skola
v. 10 - skola
v. 11 - skola
v. 12 - TYSKLAND!
v. 13 - STOCKHOLM!
v. 14 -  kommunpraktik
v. 15 - PÅSKLOV!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar er för ni får åka te stockholm och shoppa

2009-02-22 @ 15:44:05
Postat av: E

hm ja, släkten är väl inte det roligaste alltid. hmfidumfi* Weei, ni komemr minnsan ah det skööj i tyskland o stockholm :)

2009-02-22 @ 15:58:34
URL: http://emmyelise.blogspot.com
Postat av: Sofie Jansson | Fotoblogg 09

Äääh det klarar du fint :) Själv får man ju pussa på sin pojkvän man inte sett på 10 dar...

2009-02-22 @ 16:02:33
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: fridut.

tack tack :)

riktigt söt du var på din bild!

btw, vad är GM för linje? :)

2009-02-24 @ 23:34:58
URL: http://fridadalevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0