How can I have got in so deep?

I fredes var skrev jag först psykologiprovet, och det verkade gå rätt bra faktiskt! Tog ett tåg hem och gick sen till frisören. Första gången på väldigt länge som jag faktiskt blev nöjd! Syns inte så mycket, dock men det gör ingenting! Sen visade GM06 sin film på scala i Båstad. Den var fruktansvärt bra! Blev jätteimponerad! Fick träffa Peter Fridh också ju! Det var mycket tufft... Min mamma skrattade högst av alla, men det gör ingenting för hennes skratt smittar av sig.

Madison på kvällen blev ritkigt roligt! Förfest hos Linnea, med för mycket folk. Vart kom alla ifrån? Sen ungefär två minuters taxiresa till madison för att dansa i timmar och frysa på bakgården. Det var ungefär precis som alla andra madison, med andra ord.

Igår åkte jag in till Halmstad och hämtade min laptop! Som jag har saknat den, haha! Hittade inte sladden så jag trodde dom hade glömt att lägga med den. Jag blev skitsur och började typ skrika på allting tills mamma säger "men Lina, du la ju den i väskan!". Ungefär så var hela lördagen.

Söndag, söndag. Skulle egentligen gått som modell på studentmässan med Paulina och Johanna idag, men mår inte bra och har jättemycket naturkunskap att skriva så jag ringde och sa att jag inte kom. Trist, jag hade sett fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0