Why so serious?



Igårkväll kom Anton hit. Först käkade vi lite sen gick vi bort till Totte och Mini med Emmy och Eric. Vi gick bort till Carolas hus och spelade geni. Det gick... mindre bra. Sen gick vi hem och kollade på the dark knight innan Anton stack. Heath Ledger är ett geni, förresten. Det är så fruktansvärt synd att han är död. Tänk så många bra filmer han hade kunnat göra!

Självklart har jag blivit förkyld nu på lovet, känns som att jag alltid blir det. Jag har fan ont överallt! Öronen, näsan, halsen and so on. Jaja, jag ska äta lite apelsin och ipren, sen ska jag göra mig i ordning för att åka till Dannmark med lite folk från klassen.

Kommentarer
Postat av: Miccaela

Du och Anton är typ det sötaste so hännt på vår skola ever :)

2009-02-19 @ 22:10:17
URL: http://miccaaelaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Älskar the dark knight, tyckte den var jätte bra! Jag ska kolla vad det står i kavajen, den är mycket finare i verkligheten än på korten:) Kostade bara 70:- vilket fynd!



Ha en bra dag:)

2009-02-20 @ 14:33:03
URL: http://kabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0