Valentine's day

Madison igårkväll var mycket trevligt! Eller, egentligen så var det roligast innan vi gick in. Men så brukar det faktiskt va. Först skulle det sminkas, plattas hår och bytas om hos Linnea. Jag var klar tusen timmar innan alla andra, det var nog första gången. Sen gick vi och käkade på picasso och sen på förfest hos Thylen. Trevlig förfest, trevligt folk. Fan va mycket jag använder ordet trevligt kom jag på nu. Innan vi gick in på madison tog vi en sväng inom hotellet och hälsade på Rasmus som skulle lämna tillbaka min halsduk. Inte så mycket folk där inne, men det var kul ändå. Ovanvåningen var öppen istället för nedervåningen. Det gillades icke.

Nu ska jag plugga och dricka red bull innan jag drar till jobbet. Japp, alla hjärtans dag och min egen moster tvingar mig att jobba.

Happy Valentine's Day, <3

Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson | Fotoblogg 09

Happy valentines day to you too :)

2009-02-14 @ 14:41:50
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: Jenny

SV: Det har du faktiskt rätt i :) Kärleken är ju lite viktigare än kanelbullen ;D hahah.

2009-02-14 @ 15:39:22
URL: http://torekovflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0