Vilken tolvåring bryr sig om big bang?

Ni vet när man verkligen går igång på någonting? Och nu menar jag inget kinky utan när man blir riktigt pepp på nått! Till exempel träna. Jag får såna riktiga träningsperioder då jag tänker "att nu jävlar ska jag bli hälsofreak!". Så tränar jag jätteduktigt och äter inget onyttigt alls och sen tröttnar jag efter nån vecka. Precis så är det med plugget just nu. Jag var jättetaggad förra veckan! Jag skulle byta skola, börja plugga jättemycket och få bra betyg och bla bla bla. Nu är det "roliga" över. Nu har jag jättemycket plugg och det är fan inte kul någonstans. Men, men. Ska beskriva big bang för en tolvåring. En fråga, vilken tolvåring bryr sig om big bang? Jaja. Nu är det naturkunskap, religion och spanska som gäller i mitt liv. Tack gud för helg!

Om en timme ska jag och Johanna simma också. Åh, va jag saknar henne! Vi träffas ju nästan aldrig längre. Dessutom älskar jag att simma. Där spelas mysig musik, tända ljus och god frukt. Perfekt avkoppling mitt i veckan. Jag har läst att simma är bästa träningen efter typ... springa. Eller är jag ute och cyklar tro?
Sen helgen är lite osäker. Hoppas det händer något kul. Jaja, back to big bang!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh saknar dig med! Det var mysigt att simma, synd att jag var tvungen att dra. Får göra det snart igen! Puss

2009-02-04 @ 19:59:36
Postat av: Angelica

"ni vet när man går igång på nånting? och då menar jag inte kinky" haha, du är go. ses till helgen? :*

2009-02-04 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0