What if I told you your tears haven't been ignored

Jag älskar att vara ensam hemma. Jag kan spela vilken musik jag vill och sitta i köket och plugga. Jag tror jag hade trivts alldeles utmärkt i en egen lägenhet. Men än så länge får kvällar som dessa duga.
Jaha, vad har hänt sen jag skrev sist? Slutade spanskan lite tidigare så jag gick upp och hälsade på Anton. Han kollade på nån sjuk film med en donut som sköt folk. Kommer inte ihåg vad han sa att den hette, dock.

När jag kom hem sprang en runda, men det var mest dumt eftersom jag är förkyld fortrfarande. Ont i öronen gjorde det i alla fall! Stackars er, vad jag tjatar om min förkyldning. Jag ska sluta med det, jag lovar. Nu ska jag dricka kaffe och plugga. Dumma jävla naturkunskap. Jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: Anton

Den hette Sex Drive^^

2009-02-24 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0