Breakfast at Tiffany's

Imorse åt jag och mamma frukost på Mårtensson's i Halmstad, och herrejävlar vilken frukost. Dom hade allt, där fanns till och med kärleksmums och chokladmousse. Så där satt vi och käkade nån timme och pratade. Min mamma är så fruktansvärt bra. Jag älskar att bara sitta och prata med henne om allt möjligt. När hon var ung var hon precis som mig!
När vi ätit klart tog vi en sväng inom eurostop där jag hittade en jättefin cardigan på rea inne på store. Kostade bara 150 spänn! Hittade en fin "pippi-tröja" (ni vet en såndär vit med röda streck?) också men köpte inte den, för måste spara pengar till Tyskland och Stockholm nu!
Nu är klockan tolv och jag tänkte sitta med hinduismen arbetet fram tills klockan ett. Jäää säger jag då, eftersom det är mitt nya favoritord.
Sen tänkte jag avsluta lite fint med att skriva: Sofia Nilsson, jag saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0