Hopplös

Idag skulle jag varit jätteduktig. Det har jag inte alls varit tyvärr! Ringt och bokat tid med mammas chef för ett möte och skrivit 6 rader om hur Laholms kommun styrs. Va faaaaan. Jag ska vara klar på fredag. Jag ska det, jag ska det, jag ska det!

Men jag har varit och handlat, ätit pannkakor med pappa, druckit kaffe och varit hos tandläkaren, så jag har faktiskt inte bara latat mig! Gick förbi offsides skyltfönster och såg ungefär tusen saker jag vill ha. Borde gå inom där i veckan och köpa lite fina vårkläder. Eller så borde jag göra min plånbok en tjänst och låta bli.

Resten av dagen ska jag spela gitarr med Sofie och sen hinna ta mig till Båstad för att träffa både Anton och Linnea. Förresten så vill jag inte alls gå på gitarren idag för jag fattar inte låten och tycker det är jättetråkigt. Jag är så jävla hopplös som tröttnar så snabbt! Jag vill kunna allt direkt, jag vill inte sitta och lära mig. Det ska vara lätt annars pallar jag inte! Men eftersom mina föräldrar har varit så snälla och betalat dyra lektioner så får jag väl masa mig dit.

Men nu känner jag att jag luktar äckligt, så får nog skynda mig så jag hinner ta en dusch innan!

Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson, Foto

Ääääh det fixar vi! men sant, det är trist att inte kunna. varför kan man inte bara spela in all kunskap in i hjärnan och fingrarna och sen bara ha den dääär? :D

2009-03-30 @ 16:22:12
URL: http://intosofie.blogg.se/
Postat av: klara

jag gillar dina söta kommentarer i min blogg :)

2009-03-31 @ 14:40:41
URL: http://kklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0