I can't sleep

Egentligen så älskar jag att inte kunna sova. Det är alldeles tyst i huset och jag kan göra nästan precis vad jag vill. En rostad macka och några avsnitt sex and the city. Om jag är pigg vill jag inte sova bara för att jag borde. Bara för att orka morgondagen. Blir jag trött imorgon får jag väl sova nån timme på eftermiddagen. Visst borde det alltid vara så? Vi borde inte ha några specifika tider för när vi ska vakna på morgonen, när vi ska va i skolan eller när vi ska somna på kvällen. Man borde få komma och gå som man vill. Sitta uppe hela nätterna och sen börja skoldagen halv sju på kvällen nästa dag, bara för att man valde att sova bort hela dagen. Vad skönt det hade varit...

Men det bästa med att inte kunna sova måste väl ändå vara att oväsentliga inlägg som dessa oftast kommer upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0