Jag kan inte säga nej

Igårkväll var jag hos Anton som åker till Åre ikväll. Sen kommer han hem två dagar innan jag åker till Tyskland och sen blir det direkt till Stockholm efter det. Kommer hinna träffas typ en gång på tre veckor! Dessutom åker syrran till Brasilien på fredag och är borta en månad. Usch, känns som att alla åker iväg nu.

I alla fall. Var hos Anton för första gången igår! Har bara varit på internatet innan. För det första fattade jag inte var han bodde, så fick ta med mig min laptop i bilen med en enirokarta. Haha! Sen kollade vi lite på let's dance och hjälp. Anton hade fått nackspärr (kul dagen innna man ska till åre!) så jag tyckte synd om han och masserade han lite.

Men ikväll blir det 18-årsfest med Judith och Fanny! Det ska blir jättekul! Ellinore lär väl haka också efter att hon funderat i några timmar!

För att göra min lördagseftermiddag lite bättre blir det kaffe, samhällskunskap, religon och psykologi. Mmm... läxor på helgen! I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0