Shoes

Skolan idag var riktigt onödigt! Åkte dit och fick lite info om Stockholm och Tyskland, sen hade vi typ eget arbete resten av dagen. Sen skulle vi ha redovisning om svensk musik men klockan blev för mycket så vi hann inte. Vilket var tur eftersom vi inte var ett dugg förberedda.
Efter skolan åkte jag in till stan med mamma. Köpte lite grejer som behövdes inför resan till tysklandet och vita converse. Därför tyckte jag det var passande att jag googlade upp en bild på en sån sko och la upp här, och se så tjusigt det blev! FIck dock springa runt i varenda skoaffär i Halmstad innan jag slutligen hittade ett pat vita 36:or inne på Nilson.



Kommentarer
Postat av: storasyster

oh, du köpte dem ? :) <3 vill se dem :D

2009-03-16 @ 01:40:32
URL: http://emmyelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0