Some quick catching up

Nej, nu har jag två alternativ. Antingen raderar jag den här döda bloggen eller så börjar jag uppdatera. Och eftersom jag ska sitta hemma med kommunpraktiken denna vecka så har jag en känsla av att det kommer vara lockande att logga in och skriva en massa trams här när jag vill fly skolarbetet. Bloggen stannar och börjar uppdateras. Jag lovar.

Some quick catching up:
Tyskland va skitkul! Pallar inte lägga in bilder här eller på bdb, utan det får bli på facebook istället. Som enligt mig är bästa stället om man vill kolla in bilder! Mycket smidigare att ladda upp där också! I alla fall! Tysken vi bodde hos var jättesnäll, men sträng, haha! Jag och Linnea bodde ihop och hade det jättebra. Egen "lägenhet" under huset med kök, vardagsrum, toalett och sovrum. Aktiviteter med skolan på dagarna och öl på kvällen! Toppen vecka! Börjar faktiskt längta tillbaka lite nu...

Stockholm var mindre bra. Spydde ner bussens toalett på vägen dit och sen låg jag på vandrarhemmet och sov konstant de två första dagarna. Sen kunde jag dock vara med på lite riksdagsbesök och shopping på slutet. Köpte en väska, ett par skor, en ring, två tröjor, en eyeliner och ett puder. Ikkis och Sara gjorde ett bra jobb med att pigga upp mig de dagarna jag var kapabel att hänga på!

I helgen har jag jobbat och va dumt nog på fest i fredes. Det var dumt eftersom jag borde stannat hemma och frisknat till. Men eftersom jag så gärna ville ha lite kul efter misslyckade Stockholm så följde jag med. Började med förfest hos mig med Johanna, Anton, Totte, Alle, Svenne och Adam. Sen åkte vi till Linnea där även Filip, Axel, Jimmy, Filip och Ludde kom. En runda till cc som var mycket lamt och sen somnade jag på Antons axel i min säng.
Lördag blev det jobb på dagen och chattade med syrran hela kvällen! Som jag saknar henne!
Vaknade imorse och mådde inte alls bra så ringde till jobbet och sjukanmälde mig. Sen får jag ett meddelande av Ellinore som frågar om jag kan vara hos Tina om fem minuter. Jag undrar vad fan hon snackar om och svarar "Jag har precis vaknat, men kom hit då." Vi skulle tydligen fixa frågor till kommunpraktiken som vi har denna veckan. Åh, fy. Jag hatar den redan.

Helt random; såg ni parlamentet ikväll? Haha, så pinsamt dåligt! Är inte Betnér eller Glans med så är det knappt värt att titta på!

Kommentarer
Postat av: rebecca

så jävla chill :) (Y)

eller att spy på ett tåg låter inte så underbart precis, men det andra verkade toppen ;)

2009-03-29 @ 22:55:51
Postat av: Storasyster

SAKNAR DIG MED <3 lina, på mitt rum i en svart pärm hittar du mitt kommunarbete.. du kan ju råka ögna igenom det. om du vill ;) KÄRLEK

2009-03-30 @ 19:03:53
URL: http://emmypaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0