Tyskland imorgon!

Igårkväll fick jag äntligen träffat Anton efter att han varit i Åre! Känns bara så trist för nu blir det nästan två veckor igen utan att vi ses. Ett jävla farande hit och dit, hela tiden. Han kom hem till mig och käkade kycklingsallad som jag hade beställt av min mamma. Sen ringde Erik aka Totte och Oscar aka Lenny och ville att vi skulle hem till Erik. Där satt bland annat Joel, Elina och några fler. Joel, som är en nybliven 18åring, hade stolt varit och köpt öl på maxi och efter lite "fighting game" på playstation bestämde vi oss för att dra till Skummeslöv där Hampus hade fest. Fick träffa Johanna och Sofia, vilket nu för tiden blir alldeles för sällan. Efter några timmar där blev det nattamat hos Sofia med Totte och Filip. Vi diskuterade hur man uttalar Torsten och om man får säga att man är intresserad av någon. Ni vet såna där meningslösa "klockan-två-på-natten-samtal".

Idag ska jag packa och plugga religion sen ikväll sover jag hos Tei på internatet. För IMORGON DRAR VI TILL TYSKLAND!!!!


Kommentarer
Postat av: storasyster

ha underbart i TYSKLAND <3<3

2009-03-16 @ 01:38:46
URL: http://emmyelise.blogspot.com
Postat av: juddan*

blogga bör man, annars dör man! . . . ;)

2009-03-18 @ 11:43:57
URL: http://stopsigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0