Min helg

En helg går förbi så jävla snabbt. Man börjar längta redan på onsdagen och sen på måndagmorgon så undrar man vart den tog vägen. Min har i alla fall varit mycket bra! På lördagkvällen åkte jag, Judith, Fanny och Ellinore hem till Amanda som fyllt 18. Lagom mycket folk och väldigt trevligt! Lånade en hög, svart kjol av Johanna. Skitsnyggt så måste hitta en sån nu!


Fanny och Ellinore


Judith och jag


Fanny och jag

På söndagen sov jag till halv ett ungefär, vilket gav mig lite ångest som vanligt. Sen kom farmor och hennes man Kjell-Arne och drack kaffe hos oss. Sen blev det en snabb runda in i duschen innan jag och mamma blev hämtade. Vi följde nämligen med Katarina, Mini och Sten till Falkenberg för att kolla på radar som spelade på musik direkt. Träffade även söta Sofia som va där. Tyvärr gick inte radar vidare, men ett par killar som va rätt små och hette eyescrem gjorde det. Och jävlar vilken röst den lille killen hade!


Radar (Niclas, Totte, Torsten, Filip)
Visst var de tjusiga i sina färgglada skjortor?!



Mini

Idag är jag hemma från skolan. Vaknade och kände mig frebrig och ont i huvudet. Så nu ska jag skriva lite om svenska förkortingar och sen islam. Är så jävla skoltrött nu så det finns inte! Ska bli fruktansvärt skönt att slippa det i nästan en månad sen! Japp you heard me. Jag ska nämligen inte till skolan på fyra veckor sen! Först tyskland, sen stockholm, sen kommunpraktik (okej, då blir det ju plugg. men jag behöver i alla fall inte gå till skolan!) och sen påsklov!

Kommentarer
Postat av: Sofie Jansson, Foto

Ska också plugga ihjäl mig idag... Usch. Tur att vi får en paus med gitarren senare :)

2009-03-09 @ 14:15:35
URL: http://intosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0